Cu marea`n ochisori


Va pup dragii mei, cu milioane de fluturasi in stomac, cu zambetul pe buze, cu muzica la maxim in casti, cu sentimentul ca tot ce e mai frumos abia acum incepe, cu optimism si tot ce e mai bun in mine..

La mine miroase a mare si a vara, a cafea cu portocala, a veselie si toate`s presarate cu zambete matinale. Promit sa scriu cat de curand, dar pana atunci, bucurati`va de tot ce aveti mai frumos!!

Ea
[cu un optimism de zile mari]

22 de gânduri despre „Cu marea`n ochisori

  1. xxl spune:

    Mai mult de emo sau mai mult de ticoane? :)))

  2. xxl spune:

    Pardon, ticonuri 😀

  3. Mihaela spune:

    Cat mai multa fericire.

  4. Vreau cafea cu portocala :(( ce pofta imi e :((

  5. red apple spune:

    vreau la mareeeee!!!!

  6. INTJ spune:

    place x 3 , separat prin virgula si spatiu, la final semn de exclamare. 🙂

  7. alex spune:

    Buna,

    As fi incantat daca ati acepta un schimb de linkuri prin care eu v-as posta cate un link pe:

    http://banionlinepenet.info/
    http://gazorica.wordpress.com/
    http://reactiipozitive.wordpress.com/

    In schimb v-as ruga sa imi postati un singur link pe site-ul dvs sau eventual sa scriu un scurt articol despre tenis in care sa inserez un link.

    Multumesc!

    Alex
    alex.marcu@hotmail.com

    • TwiTiSh0r spune:

      Buna Alex, scuze de intarziere. Pentru ca mi`a placut blog`ul tau cu reactii pozitive, te`am adaugat in blogroll.. dar doar pentru ca mi`a placut sa stii.. se muleaza pe optimismul meu 🙂 so…enjoy! 🙂

  8. Mihaela spune:

    Draga mea draga, a trecut ceva timp si nu ai mai dat nici un semn. Esti bine?

  9. Paula spune:

    Se pare că ai avut o vară minunată.

    Toate cele bune,
    Paula

Lasă un răspuns

