Unul pentru 2012


 

 

A trecut aproape o luna din 2012. Si timpul zboara. Nu e o noutate. Stiam ca zboara de ceva vreme. Dar totusi. Ma uit la ultimii doi ani din viata mea si parca nu`mi vine sa cred.

Am tras linie pe 2011 si rezultatul a fost mai mult decat bun. Am avut multe coborari, dar urcusurile au fost senzationale. Am iubit, am urat, am trecut peste toate si iata`ma tot aici. Schimbata bineinteles. Cu niste vanatai mai mult sau mai putin vizibile, dar intreaga.


Nu mi`am facut promisiuni pentru 2012. Mi`am dorit doar cateva lucruri simple la trecerea dintre ani. Si ma rog sa se implineasca. In rest aglomeratie de oameni in viata mea. Unii noi, altii mai vechi. Ne perindam unul in viata celuilalt in cautarea unui „ceva” care sa ne faca sa ramanem. Cine stie..

Va doresc cu intarziere un an superb cu tot ce e mai bun in el!

P.S. as vrea sa scriu mai des..

5 gânduri despre „Unul pentru 2012

  1. Paula spune:

    Un an superb şi ţie!

    P.s. Şi eu aş vrea să scrii mai des 🙂

  2. Mihaela spune:

    Un an supreb draga mea! Pentru un timp am crezut ca s-a intamplat ceva grav cu tine. Ma bucur sa te stiu ok. Tot ce iti doresti sa tie se implineasca, fie el marunt sau nu!

  3. Mihaela spune:

    superb* ,sa ti* ma scuzi …graba.

Lasă un răspuns

