Printre picaturi


 

    Multe luni. Timp scurs. Asa se duce viata. Zi dupa zi, dupa zi. Trec. Mult prea repede. De parca viata mea ar fi pusa pe fast forward si n`o pot opri. Vreau sa mai simt savoarea clipelor, trairilor. Dar se duc mai repede decat vin. Si`s putine cele pe care as vrea sa le savurez. E primul weekend din multe care au trecut in care vreau sa stau eu cu mine. Sa mai discutam putin, asa cum o faceam acum mult timp .. parca intr`o alta viata. Azi nu vreau masca mea de fericire. Azi vreau sa ma las sa fiu eu. Sa pot sa spun ca mi`e greu, ca mi`e dor, ca uneori ma doare, pentru ca sunt umana.

    Doar azi. Atat. Maine stiu ca o sa ma trezesc si o sa`mi trag inapoi zidurile construite atent in jurul meu, o sa`mi lipesc zambetul de fata si o sa spun ca e bine. Dar adevarul este ca ma simt singura. Intr`o aglomeratie de oameni din viata mea, ma simt groaznic de singura. Si ma intreb unde`mi sunt oamenii mei dragi care ma cunosteau atat de bine.. Ne`am imprastiat toti in cautarea unei vieti mai bune.

    Ploua. De parca toata natura mi`a simtit starea si`mi e alaturi. Ploua in mine, peste mine si peste oras. Ploua.. pana se duce tot praful si mizeria. Ploua.. cu picaturi mari ca sa ma racoresc in suflet. Ploua. Pentru ca eu nu mai am de mult lacrimi sa plang.

   

6 gânduri despre „Printre picaturi

  1. Mihaela spune:

    Poate ca sunt oameni care nu reusesti sa ii vezi in invalmaseala aceea de oameni care au plecat. Poate sunt altii care stau in tacere dicolo de ziduri si te admira tocmai pentru ca le e teama sa ti le darame.

Lasă un răspuns

