Intrebari


 

 

Niciodata o relatie nu e asa cum ne`am imaginat`o. Si dragostea e pe cat de frumoasa , pe atat de dureroasa.
Oare asa trebuie sa fie? Cred ca trebuie sa`mi amintesc ca a avea pretentii in lumea in care traim este ca si cum as deschide usa larg dezamagirilor..

Si mi`e frica. Mi`e frica de vorba aceea.. „Dragostea nu pune multe intrebari, deoarece, daca incepem sa gandim, incepe sa ne fie frica, e o frica inexplicabila, nu poate fi exprimata prin cuvinte, de aceea nu intrebi, faci.”

10 gânduri despre „Intrebari

  1. miss Red spune:

    dragostea doare .. doar atunci cand nu este reciproca…
    :(.

  2. miss Red spune:

    Sa nu iti fie frica.

  3. Someone necessarily lend a hand to make critically articles I would state. That is the first time I frequented your website page and to this point? I amazed with the analysis you made to create this particular post extraordinary. Wonderful activity!

  4. xxl spune:

    Despre frica:
    „Eu aş putea s-o omor
    cu o singură lovitură.
    Ea râde spre mine,
    ea surâde.
    Ea ridică spre ochii mei
    ochii ei strălucitori.
    Ea întinde mâna spre mine,
    ea scutură surâzând, râzând
    pletele negre.
    Dar eu, aş putea s-o omor
    cu o singură lovitură.
    Acum, ea începe să spună cuvinte
    suave, naive, de joc.
    Se uită curioasă la mine,
    se încruntă o clipă
    şi iarăşi
    surâde, râde.
    Se uită în ochii mei,
    cu ochii ei lucitori.
    În timp ce eu o contemplu
    şi aş putea s-o omor
    cu o singură lovitură.”

  5. ella spune:

    Stiu tare bine ce incerci sa spui tu… Cred ca e bine sa ne bucuram de momentele de fericire in 2, cand sunt. Cand nu mai sunt, sa avem puterea sa punem punct si sa mergem mai departe. Sa cautam alt suflet pereche, alta inima frumoasa…Numai incercand, vom ajunge sa il gasim pe cel potrivit pentru sufletul nostru.
    Te imbratisez!!

    • TwiTiSh0r spune:

      Exact! Asta este ceea ce am si facut. Punct. Si de la capat. Cu alti fluturasi in stomac si alte sperante..

      Cand totul se termina, ar trebui sa avem puterea si curajul sa ne avantam iar in necunoscut.

      Fara resentimente.. In definitiv viata e o lectie continua 🙂

Lasă un răspuns

