Departe


Ma apuc sa scriu pentru ca mi’e dor si pentru ca .

Dumnezeu are un mod unic de a ne da lectii in viata. Asta am descoperit’o de mult. Ma fascineaza felul in care evolueaza relatiile interumane. Cum zici mereu ca o persoana este cea alaturi de care iti vei petrece restul vietii, pentru ca dupa 3 luni sa divortezi, cum o prietena este ca o sora pentru tine, pentru ca dupa 1 luna sa deveniti straine, cum cel de care ziceai ca este un monstru uman si ca’l urasti sa’ti redevina iubit…

Suntem ciudati. Ne schimbam alegerile intr’o secunda bazandu’ne pe sentimente, in momentul in care ele sunt amestecate si nedefinite. Aruncam cuvinte fara sa intelegem ca ele prind forma si au o putere imensa.

De cele mai multe ori nici nu ne mai cerem scuze, motivand „ca a meritat’o” sau nemotivand. Si cu toate astea avem pretentia sa fim tratati cu respect. Cand nici macar nu’i mai stim definitia.

Traim intr’o lime care se degradeaza moral din ce in ce mai mult, in care respectul si bunul simt sunt notiuni vagi, pe care unii „de pe vechi” le mai arunca trecator intr’o cearta, mai mult ca pe insulte. Iar toti cei care au puterea sa schimbe ceva, prefera sa intoarca privirea. Cu o floare nu se face primavara, dar o floare intr’un desert e o minunatie…

Nu sunt lupul moralist, dar m’am trezit intr’o zi constatand ca n’as vrea sa’mi cresc copiii intr’o lume atat de…

Va pup!

Cu gust de mare si briza’n par

Ea

20130605-103127.jpg

8 gânduri despre „Departe

  1. xxl spune:

    Evident ca nu poti fi lup moralist, ci lupoaica :)) Hm, cu gust de mare si briza’n par, ce bine suna! Daca-i vorba de pupat, atunci, puuupici!

  2. Brandusa spune:

    Te pup si te aprob…desi mi-am nascut copiii in lumea asta, off !

  3. sourina spune:

    Oh.. ce dor nebun mi-ai provocat de mare.

  4. Paula spune:

    Că bine zici… Cu gust de mare şi cu briza-n păr, sună tare bine! Te pup!

  5. ella spune:

    Imi pare rau sa aud..Din pacate asa sunt oamenii, am simtit si eu pe propria piele. Important e sa ne ridicam de fiecare data, si sa mergem inainte.
    Ce zici, ne mutam in Malta?? 🙂

Lasă un răspuns

