Limitless?


Ma holbez la linia asta care pulseaza de parca ar avea raspunsurile pe care mi le doresc. Sunt…nici nu mai stiu sa definesc cum sunt. Speranta e la -13…nici dezamagita n’as putea spune ca sunt. Cred ca sunt pur si simplu fara niciun sentiment. Numb

Am inceput sa fiu din nou amortita. Imi ridic zidurile groase la loc si ma sigilez inauntru. Sunt satula de tot ce am vazut afara. Aceeasi oameni, aceleasi intamplari, aceleasi dezamagiri.. Adevarul e ca pentru prima data am reusit sa fiu dezamagita de o persoana de la care n’am avut nici macar pretentii. That’s a first.

Am ajuns in punctul in care nu mai vreau nimic. Niciun alt om langa mine, niciun alt om care sa ma faca sa nimic.. Ma simt imbatranita, atat de mult incat chiar stau sa ma gandesc inainte sa raspund cand sunt intrebata cati ani am. Concluzionez ca eu gresesc in viata asta. Sunt prea..eu.. Cu toata lumea. Permit unor oameni sa intre in viata mea doar ca sa se stearga pe picioare cu mine cand au nevoie.

Sentimentul de siguranta? Wtf is that? Sau de incredere? Hai serios!!! Ce naiba e in neregula cu tine femeie?? Nu poti sa mai simti asa ceva fara sa platesti un pret pentru asta.. Oras mic plin de oameni care mai de care. Telefonul fara fir functioneaza in cel mai prost mod posibil. Aici daca intrebi

vasile a mancat?

, informatia se transforma pana in celalalt capat al orasului in 2 saptamani in

Gigi a zis ca Ion a scris ca Vasile a omorat’o pe Frusinica

.

Si ce sa mai ceri de la oameni? Ne suparam, ne luam jucariile si plecam. Ce vorbim inainte oricum nu mai conteaza, Doamne fereste sa mai stam sa procesam informatia. Nu. Decizii pe moment.

Nici nu stiu daca are sens ce am scris. Am aproape doua luni in care mananc tigari, cafea si redbull. Doua luni in care pentru cateva momente am simtit ca pot sa respir linistita pentru ca aveam pe cineva in stanga care ma facea sa vreau sa redevin eu.

Nu stiu daca e varsta cea care in final isi pune amprenta, sau daca e stilul de viata care te face sa fii paranoic, sau poate combinatii de trei luate cate doua. Dar cumva am fost obligata sa concluzionez ca lumea asta nu merita, ca viata asta iti da la tibie tocmai cand incerci sa te ridici si ca oamenii nu se obosesc prea tare sa cunoasca oamenii de langa ei.

Bittersweet

Cred ca intamplarile urate care vin dupa dezamagiri foarte mari te fac mai amar decat credeai ca poti sa fii.

Imi doresc atat de tare un om in care sa mai cred si din ce in ce mai mult gasesc oamenii nepotriviti.

Stergem tot si de la capat?

Sau punem punct de tot?

Si cu mine cum ramane in tot haosul asta?

Ea
(Si daca a fost un moment in care am avut nevoie de un semn ca mai exista oameni care sa merite efortul pe pamant…cam asta ar fi ala)

20140704-203444-74084752.jpg

4 gânduri despre „Limitless?

  1. Cleta spune:

    Draga mea, aş vrea să te alin prin cuvinte pline de înţelepciune şi încurajante, însă nici eu nu mă simt prea la locul meu. Îmi pare nespus că a trebuit să tot dai peste oamenii greşiţi. Te înţeleg, am trecut prin asta de prea multe ori. Însă ce îţi pot spune e că oamenii în care poţi avea încredere există. A fost o perioadă în viaţa mea când oamenii care însemnau totul pentru mine m-au dezamăgit, au plecat, sau i-am lăsat eu în urmă, pentru că mă răniseră. Rămăsesem singură cuc. Am realizat între timp că nimeni nu e perfect, cu toţii avem demonii noştrii, am încetat să mai judec şi să condamn, şi cel mai important, am învăţat că e normal să am lângă mine oameni de calitate, am renunţat la a încerca să fiu altcineva, să las în urmă dureri, tristeţi, frici şi credinţe din mine care au rămas după experienţe amare şi care mă împiedicau să văd că e normal să am lângă mine oameni alături de care sa construiesc. Am început să vorbesc cu oameni noi, cu oameni vechi, cu oameni, în toate felurile posibile, şi printre ei să caut acei oameni cu care să pot lega legături. Nu a fost uşor de navigat printre marea de oameni, dar am găsit printre ei oameni de calitate, pe care îi am alături acum. Înconjoară-te de oameni, încearcă să cunoşti cât mai mulţi oameni noi, dar nu îţi da sufletul pe tavă din prima, printre ei vei găsi oamenii potriviţi lângă tine, îi vei simţi. Nici ei nu vor fi perfecţi, dar dacă vor conta destul pentru tine şi tu pentru ei, veţi rezolva. Cât despre restul, cu care simţi că nu ai nimic în comun, ţine-i la o anumită distanţă, lasă-i în raza ta vizuală, dar fără prea mari conexiuni şi renunţă la orice şi oricine nu-ţi face bine. Ştiu că nu-i uşor, sunt bine familiarizată cu dorul sfâşietor de a avea oameni de calitate lângă mine. Dar este normal acest dor, este normal să-ţi doreşti să ai oameni lângă tine în care poţi avea încredere şi alături de care să construieşti şi este perfect normal să îi şi ai lângă tine. Mai caută. Viaţa asta nu e un poker uriaş în care pierzi şi gata, iată cuvintele înţelepte ale un om. Înveselire grabnică! Şi o seară frumoasă!

    • TwiTiSh0r spune:

      Iti multumesc.

      Nu multa lume isi ia din timp sa stea sa citeasca si sa inteleaga mini drama unui om pe care nici macar nu’l cunoaste. Adevarul e ca intotdeauna cand am ajuns la limita de jos, Dumnezeu mi’a trimis semnale si am gasit in cale oameni deosebiti.

      Dezamagirile astea amare ma fac sa vreau sa plec departe si sa ma inchid de tot in mine. Dar ai dreptate. Deschid ochii bine si descopar alti si alti oameni deosebiti, trecuti la fel ca si mine prin multe, care inteleg mai bine decat cred starile mele de spirit.

      Am langa mine de ceva timp oameni fara de care n’as fi putut sa trec prin atatea incercari. Si cred ca am reusit la randu’mi sa fiu alaturi de ei cand au avut nevoie.

      La vremuri noi, oameni noi.. Oameni ca noi 🙂 mai caut niste speranta si optimism prin tolba si merg mai departe..

      Te pup si’ti multumesc

      • Cleta spune:

        La vremuri noi, oameni noi… Mi-aduc aminte de asta de când scriam pe celălalt blog… Îmi place cum ai completat „Oameni ca noi”. De atâta timp simt deja că te cunosc.. Mi-ești dragă, cea cu gust de mare și briza-n păr. Te pup și eu.

Lasă un răspuns

