I need someone…


Ti’as scrie atat de multe dar stiu ca le scriu degeaba.

Ma doare. E genul de durere surda care te insoteste pretutindeni. E o durere constanta si m’am obisnuit cu ea. o port cu mine peste tot, la cafea, sub dus, cand rad..si uneori ma las prada ei si atunci plang. Plang pana la epuizare si adorm cu lacrimile fierbinti pe obraji. Plang uneori pana ma iau frisoanele, alteori pana cand sunt aproape sigura ca imi va pocni o vena in cap. Si apoi as vrea sa tip dar nu mai am putere.

Nu stiu ce ma doare mai mult, lipsa, dezamagirea, singuratatea. Sau poate toate combinate intr’o doza aproape letala.

Imi duc fiecare zi cu masca celei mai vesele fiinte. Uneori n’o dau jos nici macar cand ajung acasa. M’am obisnuit sa o port 7 zile din 7. Mi’am impus sa nu mai tresar cand il vad sau cand ii aud numele. Si daca intrebi pe cineva nu cred ca ar sti vreunul cat de bucatele marunte sunt pe dinauntru.

Trebuie sa se intample ceva. Am nevoie de o schimbare. Ma simt ca traiesc prea putin in prezent printre oameni.. Am nevoie de ceva care sa ma scoata din locul asta urat in care ma aflu acum. As vrea sa urlu dupa ajutor dar nu stiu cum. Cred ca ar putea sa stea cineva lipit de mine 24/24 ca eu tot cu masca mea frumoasa as ramane..noroc de N ca ma tine pe linia de plutire, fara ea, probabil m’as fi prabusit de mult

As vrea sa iti scriu, dar nu mai stiu ce. Mi s’au terminat cuvintele. Mi s’au terminat sperantele. Si mi’e pe sfarsite bateria… As vrea sa iti scriu si as vrea sa citesti cu ochii tai cei de mai de mult. Ochii astia’s prea reci si prea departe de mine. As vrea sa iti scriu si as vrea sa’mi raspunzi ce vreau eu sa aud..

Ea

Prea departe..

P.S.: I need to be fixed by someone!!

7 gânduri despre „I need someone…

  1. miss Red spune:

    :d iubeste-te pe tine. incepe sa te iubesti pe tine, sa te asculti sa iti zambesti ..

    Gandeste-te ca esti tu …si tu (cea din fata oglizi) Incepe sa o iubesti pe fata din fata ta

    :*

  2. Paula spune:

    Mi-e bine cunoscut simţământul că trăiesc prea puţin în prezent printre oameni, nevoia de schimbare, de ceva puternic care să dea un alt sens existenţei mele, poate chiar să-i dea un sens. Pot să-ţi spun doar că e normal să simţim asta uneori, încearcă să nu mai dai atât de multă atenţie acestor stări, lasă-le să treacă, să se risipească uşor, fac parte din noi. Începe de la tine, fă paşi mici, oamenii de care ai nevoie vor apărea, ai încredere, lasă Universul să se ocupe de detalii, iar noaptea cea mai neagră va deveni zi într-o clipă!

    • TwiTiSh0r spune:

      Asa e..uneori ne mai bagam in butoiul cu amaraciune, dar cand gasim puterea sa iesim de acolo parca renastem. Dar mereu apare un cineva trimis parca special pentru noi, care stie exact ce sa ne faca si uite asa ne mai reparam putin

Lasă un răspuns

