Picaturi


Ne stim de ceva timp, ne vorbim uneori din priviri..dar privirile din seara asta ne’au facut pe amandoi sa vrem sa simtim mai mult.

Ma uit la camera ravasita in timp ce’mi caut lenjeria intima. Ma uit la el si sunt uimita. E combinatia irezistibila. Intr’un fel e barbatul pe care l’am „cerut” de atatea ori cand enumeram calitatile si defectele barbatului meu ideal. Nu ma sufoca, dar nici nu ma lasa prea libera, ma saruta pe nas, dar si pasional, are un ceva de’l face sexy din orice pozitie, imi permite destule, dar da cu pumnul in masa cand e cazul…si cand vine vorba de a ma avea..ma are in toate felurile posibile.

Parul ravasit, pielea imprimata cu amprentele si mirosul lui D., zambetul pana la urechi (ala cat se poate de real) lipit de fata, inima care bubuie’n piept si vocea mea inconfundabila in dimineata urmatoare m’au facut sa ma reindragostesc de mine cand m’am vazut in oglinda.

Asa ca am decis sa nu mai fac nimic.. I’ll just go with the flow. Daca stiu ceva, asta e ca barbatul asta ma duce pe culmile placerii in foarte multe feluri si ce pot sa vreau mai mult decat sa nu pierd feelingul asta.

Ea (si da..are am „the” zambet)

3 gânduri despre „Picaturi

  1. Paula spune:

    Draga mea, scrii delicios! Mă bucur că s-au mai risipit norii şi pe la tine. Îţi doresc să te reîndrăgostesti de tine de o mie de ori!

    • TwiTiSh0r spune:

      Iti multumesc de o mie de ori! Esti mai mult decat draguta si’mi cer scuze ca nu apuc sa’ti raspund imediat, dar crede’ma ca ma faci sa zambesc cu drag de fiecare data

      • Paula spune:

        Stai liniştită, de fapt asta este tot ce contează, că te pot face să zâmbeşti, chiar şi aşa, doar prin nişte cuvinte.

Lasă un răspuns

