Amprente


Imi aprind o tigare si’mi urc picioarele pe pereti. Paharul rece de Lambrusco roze imi face ochii sa straluceasca. Am un zambet in coltul gurii care nu duce niciodata la nimic bun.

Telefonul ramane fara baterie, dar nu’mi pasa. Cine ma suna nu’mi place si cine’mi place nu ma suna. In concluzie este timpul sa ma reorganizez.

Fumul se joaca in camera si incerc sa’mi fac curaj sa ma duc sa ma imbrac.

In timp ce ma ridic de pe canapea imi vine un flash in memorie si’mi musc buza de jos. Scriu un mesaj catre el si ma uit la butonul de send.

Nu! Mi’am promis mie ca nu mai astept pe nimeni. Delete. Sunt sigura ca daca ar fi vrut m’ar fi cautat in acest timp. Probabil ca’n alte conditii mi’ar fi afectat ego’ul. Dar in conditiile astea, nu.

Azi am un zambet in coltul gurii, paharul de lambrusco si pe femeia vietii mele in dreapta.

Azi imi las demonii sa se joace liberi si’mi permit sa ma las sa fiu eu. Ma imbrac intr’o rochita vaporoasa si’mi admir stralucirea din ochi.

Si inca un flash imi vine’n memorie.. Si’mi musc buzele incercand sa’i sterg ampretele lui D. de pe corpul meu.

Ea

[and it feels good]

3 gânduri despre „Amprente

  1. Paula spune:

    Mult mai bine! La cât mai multe zile petrecute cu străluciri în ochi! Să ai o zi minunată, draga mea!

  2. Paula spune:

    Întotdeauna se poate şi mai bine, destul nu înseamnă niciodată destul. Te pup şi eu, şi un weekend la fel de deosebit să ai!

Lasă un răspuns

