Daddy’s little girl


– Mi’e dor de tine copil, hai acasa

– Nu vin acasa tati, in orasul ala orice as face, toti zic ca am facut pentru ca’s fi’ta.

– O sa vina zile in care o sa vrei sa mai ai unde sa te pui la adapost si n’o sa mai fiu aici

– Hai ca vorbesti prostii, tata!

Mi se intampla de ceva timp sa ma intalnesc cu oameni dintr’un trecut foarte indepartat, cam de pe vremea in care eram „fata lui tata”. Motivul principal pentru care mi’am facut bagajele si am plecat din orasul asta. Lait motivul adolescentei mele si a frustratilor aruncate asupra lui cu furia copilului care vrea sa se realizeze fara ajutorul nimanui.

Niste aberatii daca ar fi sa ma intrebe acum cineva. Tata, Dumnezeu sa’l ierte, n’a facut altceva toata viata decat sa’mi poarte de grija si sa indeparteze cat de finut a putut persoanele „daunatoare” din anturajul meu, el m’a invatat sa beau whiskey on the rocks, sa fumez ca o lady, sa joc pocker si blackjack, sa stiu cand sa vorbesc sau sa tac, sa rad zgomotos pentru ca’i placea cum se aude rasul meu, sa nu ma las daca vreau sa obtin ceva, sa ajut omul de langa mine, chiar daca a’l ajuta inseamna sa te lasi pe tine de multe ori, sa nu las pe nimeni sa ma umileasca, indiferent de cine e si sa stiu tot timpul indiferent cat de multi bani as avea cum sa vorbesc si cu taranul de pe camp si cu directorul unei multinationale; si sa nu uit ca banii azi ii ai, maine poti sa ii pierzi, de aia sa nu ma bazez pe nimic, decat pe fortele proprii.

Ca o lectie de viata ma vad nevoita dupa ani, dupa realizarile facute pe barba mea, (numai eu stiu cat m’am chinuit sa mi le fac pe toate) sa recunosc ca fara relatii si cunostinte in orasul asta, oricum nu faci nimic. Si acum ii dau dreptate cand imi spunea ca sunt copil fara minte daca cred ca’n lumea asta n’o sa am nevoie la un moment dat si de numele lui.

Vine un moment in viata fiecarei femei cand compara barbatii din viata ei cu singurul primul barbat care i’a furat inima. Pana acum am intalnit doar doi care aveau potential sa se ridice la nivelul dorit. Unul s’a pierdut in negura timpului, pe celalalt…

Dupa ani si ani realizez ca a fi „fata lui tata” nu e asa de grav pe cat imi imaginam. Nu toti te limitateaza la conceptul asta, mai sunt oameni care dupa ce te descopera ca om concluzioneaza:

– Zici ca esti taica’tu toata, doar tu ai mai ramas din el. Cand stau de vorba cu tine parca mai e o parte din el vie printre noi…

Si’n momente ca astea imi dau lacrimile, pentru ca e o onoare sa fiu comparata cu omul deosebit care a fost tatal meu.

Ea
[saying it proud: fata lui tata]

7 gânduri despre „Daddy’s little girl

  1. Paula spune:

    Nu e nimic rău în faptul că ai avut un tată care ţi-a purtat de grijă şi ţi-a dat tot ce a avut el mai bun, care a ştiut să-ti fie prieten. Eşti o norocoasă, draga mea! Nu mulţi ne bucurăm de privilegiul ăsta. În fond, nu e vorba de nume, e vorba de omul care ţi-a dat şi a ţinut cu tot dinadinsul să-ţi dea tot ce a avut el mai bun. Nu m-ar fi interesat numele, cât mi-ar fi plăcut să am o astfel de relaţie cu tatăl meu, mi-ar fi umplut sufletul ca şi tatăl meu să mă înveţe tot ce tatăl tău te-a învăţat, m-ar fi scutit de multe dureri. Dar şi părinţii sunt oameni, ne-au dat tot ce au ştiut ei mai bine! Fii mândră că ai avut un astfel de om în viaţa ta, iar faptul că ai devenit omul care el îşi dorea sa fi este cea mai frumoasă dovadă de iubire pentru omul care te-a crescut!

    • TwiTiSh0r spune:

      Ca sa te lamuresc, nu mi’a fost tata biologic, dar mi’a fost mai mult decat tata, de la cel mai bun prieten pana la singurul om in care am avut incredere deplina. Si da, multi ar vrea sa aiba relatia pe care am avut’o noi. Dar fiecare’si are propriile lectii de invatat. Sunt mandra! Am sa fiu mereu. Dar sa stii ca asta nu m’a scutit nici pe mine de multe lectii dureroase..asta e, ni le asumam. Cu fruntea sus!

      • Paula spune:

        Atunci mă bucur tare că ai avut parte de un asemenea om în viața ta, e tot ce contează. Oamenii de calitate chiar există! Așa este, ni le asumăm. Cu fruntea sus!

  2. Imi pare bine ca te-am descoperit. Imi place mult ce citesc! 🙂

Lasă un răspuns

