One


Iar baraie telefonul asta. Mesaje, telefoane. Unii oameni chiar nu inteleg ca nu vreau sa raspund. Nu`mi place, n`am chef, n`am stare, sunt antisociala azi. Vreau sa stau doar eu cu mine si fumul asta de tutun care`mi sufoca plamanii. Nu vreau nici macar alcool. Fresh`ul asta de portocale ma unge pe suflet.

Iar suna. Nu ma obosesc sa dau nici macar reject. Nu stiu cum dezvolta unii barbati obsesii pentru o femeie  si apoi se hotarasc sa o terorizeze cu telefoane si mesaje. Cu linguseli si promisiuni.

Cred ca marea mea problema e ca mie nu`mi plac barbatii domestici. Nuu.. mie`mi plac aia cu probleme, aia teribilisti, care conduc pe contrasens, cu 200 km/h „ca sa evite canalizarile” sau aia care trec semafoarele pe rosu cu 280 km/h (aproape exagerari poetice) in timp ce te saruta. Aia langa care stii ca n`ai cum sa te plictisesti pentru ca nu`ti vor oferi liniste si pace si o relatie normala cu mers la cinema si cani de cacao in varful patului. Pentru ca vor fi prea ocupati sa te tina in priza cu crizele de gelozie sau certuri (ah ce dor imi e de un barbat care sa stie sa se certe).

Pentru ca daca lucrurile ar fi stat altfel, as fi fost si eu „in radul lumii pana acum” dar mie nu`mi plac randurile. Si nu`mi place nici lumea. Mie mi`a placut sa fiu mai altfel. Si mi`au placut oamenii la fel ca mine. N`oi fi eu femeia perfecta, dar nu`s nici aia langa care sa te plictisesti.

M`am intalnit de curand cu unul din barbatii care mi`au marcat existenta. Intamplator. Eram prin magazine, ma gandeam aiurea. Noroc ca era una din zilele mele bune cand eram nemachiata dar ceva pe dinauntru ma facea sa stralucesc. El era cu o domnisoara, cred ca avea un sfert din varsta lui, ma intrebam daca e macar majora. Dar in ziua de azi nu mai poti sa ghicesti varsta fetelor astora. I`a dat bani sa`si cumpere ceva ca sa poata sa stea putin de vorba cu mine, ca si cum trimiti copilul sa se dea in masinute ca sa ai 5 minute de liniste.

Aceeasi intrebare de care m`am plictisit

– Te`ai maritat?

– Nu, inca n`am gasit barbatul caruia sa`i apartin pe deplin. Nici macar nu l`am gasit pe ala care sa stie sa ma minta. Si stii ca urasc barbatii care sunt incapabil sa minta.

– Esti la fel de taioasa.

– Ti se pare.. sunt o dulceata de femeie!

– Da.. esti! Dar sa te fereasca Dumnezeu sa te calce vreunul pe batatura.

– Tu ar trebui sa stii.. cred ca cel mai bine dintre toti.

Apoi mi`a trantit un „mi`e dor de tine” si eu am constat ca e tarziu si am intarziat. Am vrut sa zic ca daca ii era asa dor de mine nu`si umplea dorul alaturi de prichindeii orasului. Dar nu ar fi inteles.

Cateva ore mai tarziu ma suna. Urasc orasul asta mic. N`a fost greu sa faca rost de numarul meu. Am scapat relativ repede tinand cont ca de multe ori locuiesc in buncar si n`am semnal la telefon. Si de atunci insista. Si eu insist sa nu`i raspund. Avantaj eu ca`l cunosc destul de bine incat sa stiu ca in cateva zile ii va lua ochii un nou „prichindel” si va uita cat ii e de dor de mine.

Ce`i drept barbatii sunt usor de distras. Si am zis distras nu distrat.

Ma intind si urmaresc jocul fumului prin camera. Las muzica sa`mi inunde timpanele si mi`as dori atingeri care sa`mi trezeasca simturile. Amprentele lui pe porii mei.

10641189_282232375307849_2419103500097496798_n

Make me high on this!

Ea

4 gânduri despre „One

  1. xxlweblog spune:

    Cel mai mult mi-a placut: „ah ce dor imi e de un barbat care sa stie sa se certe” 🙂 Astfel am aflat ca cearta poate fi…o stiinta :))

  2. TwiTiSh0r spune:

    Sa stii ca este o stiinta. Sunt barbati care stiu sa se certe si barbati care pur si simplu te ignora. Dar toata baza sta in ceea ce se intampla dupa ce te certi 😉

  3. Brandusa spune:

    🙂 Nici eu n-am renuntat..la paharul din dulcele-acrisor suc de portocala.
    Nu mai stiu nici cati ani au trecut de cand beam impreuna (chiar de fiecare era in casuta ei) paharel dupa paharel .

Lasă un răspuns

