What about me?


Make it fly, bless your soul
You get by, take me along

Cred ca lucrurile si oameni isi lasa amprente peste noi. Mai mult oamenii decat evenimentele. Stiu din propie experienta ca putem sa blocam evenimente traumantizante din mintile noastre. Asa am reusit sa trec peste multe de`a lungul anilor. Le`am blocat si cu timpul le`am sters. Oricat de puternica am fost, am avut clipe in care durerea sufleteasca se transforma intr`o agonie crunta care ma facea sa ma chircesc la podea incapabila sa ies din ghearele ei. Si atunci blocam totul, refuzam sa`mi las mintea sa mai cutreiere si inima sa mai simta.

Intr`un fel cred ca mi`am descoperit propriul buton de stop.

10455125_329586123867381_6509176249543874458_n

Din pacate in viata asta cand am gasit un om care sa ma faca sa vreau sa o iau de la capat, mi`a fost, intr`un fel sau altul rapit. Ca un fel de.. „fa bine si descurca`te”. Pentru ca a trebuit sa gasesc in mine puterea de a ma ridica. Probabil ca trecand dintr`o „dependenta” in alta, intr`un final as fi cazut atat de tare incat n`as mai fi fost capabila sa ma ridic deloc.

Holurile spitalului municipal ticsite de oameni. Fiecare cu durerea lui. Cu nervii intinsi la maxim. Si eu. Pe targa. Tremurand din toate incheieturile. Nici acum nu stiu daca de frig sau de soc. Probabil combinatia dintre cele doua. Si iar singura. Pentru ca e al naibi de frustrant sa fii singura, chiar si cand ai barbat. Cand e plecat, macar e scuzabil. Dar cand il ai si nu e acolo e cu atat mai trist. „El”`ul meu, ca nu e barbatul meu, e prea nou in viata mea ca sa`i pot da o definitie, dar nu atat de neinteresant incat sa nu`l sun sa ma plang.

– Si daca ma suni acum plangand, nu`ti dai seama ca ma faci sa ma invart ca un leu in cusca? Nu e ca si cum as fi la 100 de km departare, pana ajung eu acasa, tu esti deja refacuta.

– Pai si eu ce sa fac? Cui ma plang?

– Nimanui, ca doar esti una din cele mai puternice femei pe care le stiu.

– Mi`e dor de tine, dar acum ti`as da un pumn in cap.

Si apoi mi`am sunat jumatatea. Jumatatea mea este N. Adica sora mea din alti parinti. Bineinteles ca noi stim ca si daca am avea barbatii langa noi, tot una pe alta ne sustinem si ne ajutam.    Daca nu am fi avut nevoie de barbati in vietile noastre, sunt convinsa ca am fi trait fericite impreuna pana la adanci batraneti.

–––––––––––––––––––––––––-

– Stii, o sa plec. Mi`a zis cautand cu privire probabil niste scame invizibile de pe canapea.

– Si cand te intorci?

– Cel mai probabil in 3 luni..

Soc, panica si groaza.

– 3 luni?!?

Liniste.

– 3 luni de dormit singura in pat. Si eu cu cine o sa ma mai uit la Capatos noaptea?

– Sunt convins ca dintre toate, Capatos e cea mai mare problema a ta.
Si ne`a bufnit rasul pe amandoi

Noi femeile astea, suntem deosebite in felul nostru.

–––––––––––––––––––––––––-

Asa`i viata mea. Cand gasesc ceva bun si simt ca ma linistesc, mai primesc una dupa ceafa, sa nu cumva sa cred ca pentru mine lucrurile au voie sa fie linistite.

Sorb un pahar de suc de portocale, mai inghit doua pastile pentru dureri si zambesc. Daca nu in viata asta,pana acum, macar de acum inainte , poate o sa am parte si eu de niste pace si liniste.

Yours trully,

Ea

P.S. „De parca tu imi torni speranta in cafea in fiecare dimineata.”

2 gânduri despre „What about me?

  1. Paula spune:

    Cunosc prea bine simţămintul. Cred că liniştea şi pacea după care tot tânjim sunt relative. Viaţa înseamnă, mai presus de toate, imprevizibil aşa că tot ce putem face e să răspundem imprevizibilului prin tot ce avem mai bun în noi şi să le luam aşa cum vin. Asta-i concluzia la care am ajuns, după toate. Însănătoşire grabnică, om frumos.

Lasă un răspuns

