Don`t hate the player, hate the game


– Ti`ai indeplinit dorinta pana la urma, tu nu te lasi pana nu iei ce`ti place, indiferent de consecinte. Ai tu ceva al tau…

Da.. Nu ma opresc, nici daca asta`mi face rau. Era evident, numai daca ne uitam la ultimii doi ani din viata mea, in care am tras de o relatie care m`a distrus pana la maduva, doar pentru ca eu vroiam relatia aia.

img_41716734350162

Iar acum am o noua dorinta care`mi furnica pielea. Si da, stiu ca e dorinta pura si ca nu va duce la nimic serios. Dar dupa atatia chiloti si sosete bagate in masina de spalat, dupa atatea compromisuri si dupa ce „together 4 ever” se rescrie, merit pasiune si dorinta. Ca asta vreau eu. De a dracu` si ambitioasa, de aia.

Si mai stiu ca ma urmareste multa lume ca sa vada cat de bine ma descurc. Si stiu ca fiecare pas mi`e discutat si barfit pana cand li se inclesteaza maxilarele. Dar ghici ce? Nu ma intereseaza.

Nici macar nu am energia necesara sa`mi bat capul cu asa ceva. Tot ce vreau e sa ma rescriu pe mine. Sa las sfarsitul asta de an sa ma duca pe culmi pe care n`am mai fost. Sa`mi placa baietii rai, pentru ca ei fac fetele bune sa vibreze cu fiecare celula. Sa las macar luna asta care a mai ramas din 2014 sa ma faca sa simt ca traiesc, daca in celelalte 11 m`am preocupat de atatea alte persoane. Vreau sa`mi amintesc cum e sa fii egoist.

– Intre coapsele tale se nasc pacate..

– Da, dar buzele mele le sterg…

Ea

3 gânduri despre „Don`t hate the player, hate the game

  1. xxlweblog spune:

    Bine ca am aflat ce se intampla, ca sa nu ies luna asta din casa :)))

  2. Thug spune:

    Da’ baietii rai nu-s prea rai?

  3. TwiTiSh0r spune:

    Baietii rai sunt cei mai tandri 🙂

Lasă un răspuns

