Dezbraca`ma. Atinge`ma. Repeta


Atinge`mi trupul in felul acela in care numai tu stii.. fa`ma sa vibrez, sa tremur, sa`mi imaginez cat de sus ma poti urca pe culmile placerii. Apasa`ti buzele de gatul meu pentru ca stii ca nu ma mai pot opri in momentul ala. Si apoi trage`ma de par inapoi doar ca sa ma privesti in ochi. Sa`mi auzi respiratia grea si sa vezi dorinta de tine cum creste in mine.

Si apoi poti sa ma ai. In toate felurile in care`ti doresti. Pentru ca stii ca nu ma las dominata decat de tine.. ca esti doar tu. Si eu. Si`ti stiu amprentele. Ti le pastrez pe mine si`n mine.

images
Dezgoleste`ma.  De inhibitii si restrictii. Da`mi drumul libera in imaginatia ta. Si`mi place doar cand demonii mei se joaca alaturi de demonii tai.

Help me lose my mind…

2 gânduri despre „Dezbraca`ma. Atinge`ma. Repeta

  1. xxlweblog spune:

    Asta-i aminteste naufragiatului din mine ca ar trebui sa-si scrie biletul, sa puna dopul si sa arunce sticla in mare

  2. TwiTiSh0r spune:

    Macar sa fie aruncat in marea unei femei cel putin salbatice 🙂

Lasă un răspuns

