Despre W’ul meu


Sunt atat de obosita incat nu mai simt oboseala. Sunt pe pilot automat. Ceea ce bineinteles nu duce la nimic bun. Undeva printre mailuri, aprobari, organizari, telefoane si intalniri, mi’am facut putin timp sa mai scriu.

Putin timp inseamna la 6 dimineata cand ma bag in pat si’mi vine sa plang la ideea ca mai am de dormit doar 3. De cand cu job’ul asta constat ca daca reusesc sa dorm mai mult de 5 ore sunt cea mai odihnita persoana din lume. Ca de obicei, apreciem ceea ce avem cand nu mai e. Asa sunt eu cu odihna acum. O apreciez maxim.

Am constatat ieri alaltaieri de fapt, ca sunt persoane care inca ma mai fac oarescum sa tresar. Ceea ce e o minune. Tinand cont de ultimele luni din viata mea. In principiu nu ma mai misca nimic. Am devenit imuna la chestiile astea umane numite sentimente. De orice natura. Si totusi cand am vazut farurile alea..si masina lui..si numarul de la masina, ceva in mine a tresarit. Poate de frig. Sau poate din cauza amintirilor.. Cine stie?

Telefon. Trei litere. Hey . Hey e al lui. Pentru ca ca are si o melodie. Tot a lui. Care se numeste tot hey. Din orice pozitie melodia aia’mi aminteste de el. Tocmai de aia o si am in masina. Ca sa’mi amintesc. El e el. Ca asa’i place lui, dar asa’mi place mie mai mult. si lui ii plac replici precum „nu inca” sau „din umbra”. Si are farmecul lui. Probabil in alte conditii m’ar fi deranjat sa stie cineva prea multe despre mine. Dar..nu si acum.

Si imi imping de doua zile amintirile intr’un colt..si frec tare cu buretele sa sterg amprentele lui de pe mine iar..

Dar adevarul e ca amprentele lui pe mine arata prea bine..

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1ad/7691847/files/2014/12/img_7763.jpg

He tastes like every dark thought I’ve ever had.

P.s. Waiting for „not yet”..and an answer

4 gânduri despre „Despre W’ul meu

  1. damarisinsecolulxxl spune:

    Sper să iei decizia cea mai bună! O seară frumoasă să ai şi parte de mai multă odihnă!

  2. unkxxl spune:

    Mi se pare figurant insul despre care vorbesti.

Lasă un răspuns

