Thoughts


Ma uitam pe geam intrebandu’ma prin ce minune el statea langa mine. Cateva ore mai devreme imi spunea cat de dezamagit este de mine, iar cateva luni in urma imi spunea ca i’am inselat increderea. Si totusi era aici.

Continuam sa ma uit pe geam si sa simt briza rece cum imi invaluie corpul. Si prezenta lui facea toate amprentele sa se imprime mai tare pe corpul meu.

Ma uit la linia asta care pulseaza si’mi joaca prea multe ganduri prin minte. Cele mai multe sunt legate de cat de linistita ma simt de ceva timp. M’am intors in locul copilariei. Acolo unde mi’am lins mereu ranile, la mare. Are marea asta farmecul ei, de ma linisteste in orice stare.

De cand l’am pierdut pe tata, luna asta incepe trist. E momentul ala in care mi se face un dor enorm. De rasul lui, de discutiile la un pahar de whiskey sau de felul unic in care’mi facea cadouri…

Si tot ce vreau e sa’mi traiesc clipele. Sa le adun, sa le insirui frumos pe siragul amintirilor si sa nu fiu niciodata nevoita sa ma intorc la ce eram. Imi place de mine acum. Transformarea este benefica.

Ea

[cu gust de mare si briza’n par]

4 gânduri despre „Thoughts

  1. xxlweblog spune:

    Zici ca ai gust de mare? Vezi ca inca nu a inceput prohibitia la…fructe de mare 😛

Lasă un răspuns

