De neinlocuit


Will you miss me if I’m gone?

E asa un gand pe care’l am in fundul mintii. M’am intrebat de multe ori. Si de cele mai multe ori raspunsul a fost simplu: nimeni nu e de neinlocuit.

Adevarul e ca pretul nostru e mic..sau platibil. Suntem inlocuiti asa de repede incat ne intrebam daca am avut vreodata vreo valoare cat de mica in sufletul oamenilor pentru care am dat tot. Uneori mai mult decat am fi vrut sa dam.

Am trait dezamagirea in atatea si atatea forme incat am zis mereu ca mai rau de atat nu se poate. Si bineinteles ca se poate. Nu exista limite.

Ma simt prea batrana pentru locurile astea. Mi se pare ca traiesc de 1000 de ani si parca nu se mai sfarseste. Devine o lupta parca fiecare gura de oxigen. Si am obosit. Sa lupt. Imi vine sa ma dau batuta..

Ea

[la ceas de seara ganduri negre..]

5 gânduri despre „De neinlocuit

  1. xxlweblog spune:

    Eu m-am pronuntat deja, prin 2007 cand ziceam: „Ochii care nu se vad nu se uita”, asa ca pot spune If you gone, I ‘ll miss you 🙂
    Iar prin 2009 ziceam: „Absentele creeaza dependenta”, la care tu comentai:
    14. on 11 Aug 2009 at 10:23 14.
    TwiTiSh0r said …
    Eu oricum sunt dependenta.. cu sau fara absente.. exista leac?:P
    [Reply]
    15. on 11 Aug 2009 at 14:14 15.
    xxl said …
    Nu-mi pari convinsa ca vrei sa te vindeci
    [Reply]
    16. on 12 Aug 2009 at 12:43 16.
    TwiTiSh0r said …
    Ma tradeaza pana si literele Dependenta e o boala frumoasa. Nu vreau s`o vindec, doar s`o mai sedez din cand in cand

Lasă un răspuns

