Show me..I want more


Daca’mi spui secretul tau, ti’l spun si eu pe al meu.

A trecut vara..iar mi se pare ca am clipit din ochi si m’am trezit in plina toamna. N’am apucat sa ma bucur de nimic. Mi’am petrecut mare parte din ea muncind, asa ca macar stiu ca n’a fost degeaba.

Ma uit la un peisaj absolut superb, munti in stanga, stanci inalte in dreapta si o mare agitata in fata. Imi plac vacantele’n Italia. Imi place prosecco rece servit inainte de mancarurile delicioase, un limoncello, putin shopping si discutii interminabile cu localnicii dorinci de povesti cu Romania.

Daca n’ar fi fost furtuna de azi probabil n’as fi avut timp sa scriu. Dar dupa discutia cu El, mi’am amintit de blog.

Ma simt fericita in general, n’am de ce sa ma plang, dar pe de alta parte simt ca’mi lipseste ceva esential. Nu as putea sa definesc ce’mi lipseste, nu stiu daca e adrenalina..sau certurile..

Imi iau cartea, cafeaua si tigarile si ma intind pe canapeaua comoda. Cu un ochi in carte si altul admirand peisajul o sa incerc sa’mi regasesc zenul.


Si astazi n’o sa’mi iasa din minte ..si.. Oare..?
Punct si de la capat?
Sau puncte puncte puncte?
Ea

[departe cu gandul acasa]

3 gânduri despre „Show me..I want more

  1. Zorro spune:

    Gata cu scrisul?:)

Lasă un răspuns

