Happy


 

 

Nu sunt multe de spus. De scris. Nu pentru ca evenimentele marcante din viata mea nu ar fi minunate, ci pentru ca nu`si mai au rostul aici.  Scriam pana acum pentru ca desi viata mea era tumultoasa, simteam in permanenta ca lipseste ceva. Acum insa, consider ca ma indrept spre apogeu si ca voi ramane acolo.

Nu pentru ca viata mea a devenit mai extravaganta ci pentru ca simt ca merg in sfarsit pe un drum lin si ca ma apropii de ceea ce mi`am dorit mereu pentru mine. Asa ca .. asta e unul din blogurile care are un happy end.

Nu stiu ce o sa se intample dupa „I do” sau cum o sa fie viata de happily ever after.. dar daca o sa am timp, poate o sa va povestesc. Pana atunci va doresc liniste, zambete si sa va indepliniti visurile.

 

Cu drag,

Ea

 

P.S. : Never give up hope. Know that you are loved.

17 gânduri despre „Happy

  1. Miss S spune:

    M-a binedispus postul tau. Nu te cunosc, dar scrii minunat, si-mi aduci un zambet pe buze!

    Iti doresc toata fericirea, si cel mai apogeu dintre „halea”mai mari:))

    Pupici!Dar sa mai scrii…

  2. xxl spune:

    „Nu sunt multe de spus”: Be Happy! 🙂
    Cel mai bine pentru blog ar fi, nu sa aiba un happy end, ci sa nu aiba end.

  3. INTJ spune:

    good news are indeed the best news! de urat ti-as ura sa poti repeta zambimd acel „I do” in fiecare zi de acum inainte. 🙂

  4. ionut spune:

    interesant blog …interesante exprimari …

  5. Elza spune:

    ma bucur pt tine. 🙂
    (sper ca nu e cel violent… )

  6. Elza spune:

    ei, asa da. fericire iti doresc! 🙂

  7. Brandusa spune:

    Ce-mi place sa te stiu asa…happy !
    Pup !

  8. Sugar Queen spune:

    Ştii, la asta visez şi eu… Să vină o zi şi să îmi spun: „Azi sunt fericită. Azi am tot ce vreau. Azi nu mă mai simt ca un puzzle cu piese lipsă… ”
    Mă bucur când văd că există oameni care îşi spun asta. Cred că îmi dă putere cumva…

  9. agathapurple spune:

    iiiin sfarsit happy 🙂

Lasă un comentariu