Devreme sau tarziu?


Dance me..

Decadenta. Dulcea decadenta..

Nu stiu niciodata daca e noaptea tarziu sau dimineata devreme. Notiuni incerte. Telefoanele baraie neobosite. Cateva numere pe care nu le cunosc, cateva apeluri cu numar necunoscut si totusi insista. Pe fundal canta melodia si eu visez cu ochii deschisi. Intr`un final aud bubuituri in usa. Insistent. 2 dimineata. Prea tarziu? Prea devreme? Prea ceva. Bubuielile insista. Asta inseamna ca trebuie sa gasesc cumva puterea sa ma intorc la realitate, sa`mi dezlipesc picioarele de pe perete si sa ma duc sa vad cine e. Si mai ales de ce insista. Telefoanele baraie. Usa mea de la intrare geme de suparare. Oare e incuiata?

2 si 10. Iar bate la usa. Offf si telefoanele astea tot mai baraie. Oare de unde mai au baterie. Ar trebui sa raspund. ori la usa ori la telefoane. Ma hotarasc sa ma duc la usa. Era cel mai deranjant zgomot.

2 si 11, 12, 13 ceva minute. Deschid usa. In fata mea el. Ravasit. Neras. Sexy. Dar neras. Si obosit. Cred ca are legatura cu faptul ca de cateva zile nu raspund la telefon. Si ca pana atunci avusesem musafiri si nu putuse sa se infiinteze la usa. Barbatii. Ma uit nedumerita la el. Ca si cum il intrebam fara vorbe de ce m`a deranjat din visul meu cu ochii deschisi. Liniste. E putin frig dat fiind faptul ca eu sunt intr`o camasa barbateasca si atat in usa de la intrare. Mai stam mult aici sau facem ceva? Liniste. Eu nu intreb, el nu raspunde. Ridic din umeri. Ma intorc si ma duc inapoi in pat. Sa faca ce vrea!

Imi place CD`ul pe care`l ascult. E plin de melodii sugestive. El in usa dormitorului meu. Cred ca e nedormit de ceva timp. Pacat. E asa de sexy cand e sigur pe el.

– Nu stiu ce vreau! si se rezeama de tocul usii. Isi aprinde tacticos tigarea. Nu pot sa neg ca e groaznic de sexy cand face asta.

– Stiu. Eu in schimb stiu ce vreau. Pacat ca am dat peste altul ca tine. Nici el nu stie ce vrea. Sper sa nu fie acelasi deznodamant.

– Tu dai sentinte..

– Eu am rabdare. Pana nu mai am. Eu pot, pana sec. Eu vreau pana doare. Toti avem limite. Am renuntat la tot. Am recladit. Am schimbat schimbarile. Am rescris. Am facut nefacutul. Pana cand n`a mai fost nimic de facut. Ce nu stiu e ce sa fac cu sentimentele. Pot sa le reciclez?

– Cum o sa traiesc fara tine?

– Nu mor. Doar .. doar.

Liniste. Ciudat. E un moment aiurea si eu nu pot sa ma gandesc la faptul ca ma bucur ca m`am lasat de fumat. De fapt in strafundurile mele cineva urla si se da cu capul de tablia de la pat. Dar cineva ala nu mai are drept de veto. Isi termina tigarea. Se uita lung la mine. Si eu la el. Daca n`as fi in starea asta de imposibilitate de orice probabil as plange cu suspine si cu lacrimi care mi se innoada in barbie. Vine langa mine in pat, ma ia in brate. Imi pun capul pe pieptul lui.

– Ai fost un prieten bun.. dar avem vieti separate.

– O sa te astept toata viata. Chiar daca stiu ca n`ai sa mai vii.

Si am adormit. Nu stiu ce am visat. Nu stiu ce s`a intamplat. Cand m`am trezit eram singura in pat. Doar mirosul de tutun din camera imi amintea de ce se intamplase. Si am inceput sa plang. Cu suspine. Si lacrimi care se innodau in barbie. Nu e usor sa renunti la cineva, oricat de bravi am fi, sau oricat ne`am minti ca este pentru binele amandurora. O despartire tot o despartire ramane.

14 gânduri despre „Devreme sau tarziu?

  1. Brandusa spune:

    Mda, o despartire doare, desi spui ” sunt pregatit…”
    Pregatit sa ce,..pregatit sa cum… ?!
    Hai sa dormim, sa visam, apoi sa ne trezim, cu inima neroasa, cu ochii spre anul asta ce-a venit deja.
    Stii, sarbatorile exista …cu sarmul lor, de le-am negat, negate sa fie.
    Astept primavara, tu ?!

  2. TwiTiSh0r spune:

    Cu maaaaaaaaare mare drag o astept si eu. Abia astept. Inca putin si e aici! Speram la un an mai bun. E o speranta colectiva. Si chiar cred in acest nou an!

    Te pup cu drag! Si`ti doresc tot ce`i mai bun si drag sufletului tau!

  3. excespervers spune:

    hai La Multi Aniiiiiiiiiiiiiiiii … chestii, urari..
    si acum… te baaaaaaaattttttttttt… te bat grav.. cat mai duce inimioara aia, a? ai grija de ea.. ca alta nu mai primesti..

    cat despre el.. sa plece.. ca sa se intoarca.. nu stiu daca aici e despartirea definitiva.. cum ai spus.. nu e usor sa renunti

    • TwiTiSh0r spune:

      :* te ppppppppppppppppppuuuuuuppppppp
      La multi ani DOAMNA excesa!!!

      Nu ma bate.. stii ca`s antiviolenta!

      Sa plece…sa plece. Ca a aparut cineva BUUUUUUUNNNN. Parca trimis de Doamne Doamne cadou de ziua mea!!!

  4. excespervers spune:

    la multi ani .. ala… era de noul an…
    asta este de Sf ioan… }{

    La Multi Ani… scumpa mea.. sa ai parte de tot ce-ti doresti… pentru ca tu stii cel mai bine… eu te sustin 😀

    ai pups iu :>

  5. Ruxi spune:

    Frumos, dar trist..

    • TwiTiSh0r spune:

      Nu mereu frumos inseamna si vesel. Uneori trist apare ca sa stim ce inseamna vesel.. trist sau nu, important este ca suntem capabili de emotii 🙂

      • Alex`andra spune:

        ar fi si mai frumos daca le`am putea stapani. nu, nu sa scapam de ele, dar sa nu ne lasam prada lor , totusi . . . sa judecam cu sufletul, nu cu mintea, caci aceasta din urma e nemiloasa si haotica . . .zic eu.
        despartirile niciodata nu aduc ceva bun ,poate largesc orizonturile dar, asa cum ai spus ” o despartire tot o despartire ramane” , chiar daca noi singuri ne mintim cu toata fiinta noastra cu iluzia unui „va fi mai bine” incert, timorat.

        • TwiTiSh0r spune:

          cred ca n`ar mai fi emotii daca le`am stapani. cred ca sinceritatea lor vine tocmai din faptul ca sunt spontane si niciodata la fel. Da.. ar fi bine sa judecam doar cu sufletul.. mintea este atat de incalcita..
          Este bine.. pentru ca cineva care te raneste repetat nu merita toata avalansa de emotii pe care o ai de dat. Iubire nu trebuie sa doara!

  6. INTJ spune:

    La Multi Ani! >:D<

    se spune ca "orice sfarsit e un nou inceput" (cel putin pana la logout) … 🙂

    • TwiTiSh0r spune:

      :)) La multi ani!

      Asa e.. pentru mine 2011 chiar e un inceput in multe privinte, asa ca pasesc cu incredere si satisfactie in anul asta nou si simpatic 🙂

      Sa fii iubit si tot ce mai vrei tu 🙂

Lasă un comentariu